Een middag met Cato - en de groeten van Wim
Zat ik als fly on the wall naar Cato te luisteren, kwam er een voormalig bokskampioen op mij af.

Showtime in de Staatsliedenbuurt! Cato Fluitsma zong en speelde voor dementerende ouderen in Amsterdam-West. Groot feest.
Na een uurtje stapte een van de ouderen op mij af. Wat ik aan het doen was. Ik vertelde dat ik van deze middag een verhaal voor aan het maken was voor MUG Magazine. ‘Nou, zet er dan maar in dat ik er niks aan vind’, mopperde hij.
Trots vertellen
De man stak zijn hand uit: ‘Ik ben Wim’. Of hij al verteld had dat hij Nederlands kampioen boksen is geweest? Trots vertelde hij over zijn jonge jaren.
Cato was geweldig. Maar Wim ook. Het leverde een mooie slotalinea op.

Nog even opgezocht trouwens, Wim was inderdaad bokskampioen.
Een greep uit mijn verhalen, stemproducties en overige klussen voor leuke mensen...










