Waar de Buurtcamping al niet goed voor is
Zit je net lekker voor je tentje, staan je buren ineens voor je neus!

Bij de Buurtcamping is dat precies de bedoeling. In zeven Amsterdamse parken zetten bewoners van die buurt hun tenten op om er een heel weekeind te kamperen.
Met Tim Spekkens en Fleur Gabel maakte ik er een verhaal over voor MUG Magazine. Wat ik er zo bijzonder aan vind, is dat kamperen in je eigen buurt - aantoonbaar - allerlei positieve effecten op je buurt heeft voor de rest van het jaar. Na de Buurtcamping kennen buurtbewoners elkaar beter, komen ze uit hun isolement en ervaren ze een veiliger gevoel op straat. Waar met elkaar een tentje opzetten al niet goed voor is.
O ja. En moet je die supervrolijke cover zien!

Een greep uit mijn verhalen, stemproducties en overige klussen voor leuke mensen...










